Indlæser...

Honda GX160

4 varer

Faldende orden
pr. side
  1. -10% Bestillingsvare Honda GX160 4.8HK benzinmotor med (3/4")19.05mm aksel og elstart
    SKU: GX160UT2 QXE5-OH Honda GX160 4.8HK benzinmotor med (3/4")19.05mm aksel og elstart
    Tilbudspris 9.175,50 kr Inkl. moms Vejl. pris: 10.195,00 kr Inkl. moms
    Restordre
  2. -10% Bestillingsvare Honda GX160 4.8HK benzinmotor med 20mm aksel og oliealarm
    SKU: GX160UH2 SX4-OH Honda GX160 4.8HK benzinmotor med 20mm aksel og oliealarm
    Tilbudspris 4.945,50 kr Inkl. moms Vejl. pris: 5.495,00 kr Inkl. moms
    Restordre
  3. -10% Bestillingsvare Honda GX160 4.8HK benzinmotor med 20mm aksel, oliealarm og elstart
    SKU: GX160UT2 SXE5-OH Honda GX160 4.8HK benzinmotor med 20mm aksel, oliealarm og elstart
    Tilbudspris 9.175,50 kr Inkl. moms Vejl. pris: 10.195,00 kr Inkl. moms
    Restordre
  4. -25% Honda GX160 4.8HK benzinmotor med oliealarm og 19.05mm aksel
    SKU: GX160UH2 QX4-OH Honda GX160 4.8HK benzinmotor med oliealarm og 19.05mm aksel
    Tilbudspris 4.075,00 kr Inkl. moms Vejl. pris: 5.495,00 kr Inkl. moms
    På lager

4 varer

Faldende orden
pr. side

HONDA GX160 SERIEN

GX160-motoren er velegnet til en bred vifte af tunge applikationer såsom i entreprenørudstyr, generatorer, svejsere, pumper og andre industrielle applikationer.

Samtidig har GX160 serien følgende motorfunktioner:

  • OHV-design forbedrer forbrændingseffektiviteten
  • Højt effekt-til-forskydningsforhold
  • Nem start med et automatisk dekompressionssystem og et blødt starthåndtag, der er let at gribe
  • Materialer af høj kvalitet og specialbyggede komponenter, der sikrer pålidelig, langvarig brug
  • Opfylder verdens strengeste miljølovgivning
  • Lavt brændstof- og olieforbrug
  • Reduceret vibrations- og støjniveau

OverHead Valve-motorer (OHV)

Som navnet antyder, har OverHead Valve-motorer (OHV) ventilerne placeret over forbrændingskammeret i topstykkets tag.

OverHead Valve-layoutet tillader jævnere brændstofblandingsindtag plus hurtigere og mere komplet udstødning.
Denne øgede forbrændingseffektivitet gør det igen muligt at anvende et højere kompressionsforhold.
På denne måde er det muligt at opnå en større effekt og undgå opbygning af kulstof.

OHV-designet giver også en fremragende termisk balance, som bidrager til reduceret cylinderforvrængning, et fald i olieforbrug og en forøgelse af motorens levetid.